#saveukraine Безкоштовна доставка 044 334 31 74

Запитання та відповіді

Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині Kameron від цін у монобрендових офлайн магазинах групи?

Ціни в інтернет-магазині Kameron та монобрендових бутіках не відрізняються. Можливі винятки на період дії спеціальних акцій, а також за участю в дисконтній програмі, яка діє на покупки поки що тільки в офлайн-магазинах.

Асортимент інтернет магазину та офлайн магазинів, однаковий? Чи в магазинах більше товару?

Асортимент інтернет-магазину та офлайн магазинів не відрізняється.

Чи можу я приміряти товар?

Для замовлень, які оформлені з доставкою на адресу або до відділень “Нова пошта” послуга примірки зараз недоступна.

У разі доставки стилістом-консультантом або самовивізу, ви можете поміряти замовлення і остаточно зробити вибір.

Якщо вам замовлення не підійде, ви можете відмовитися від покупки.

Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов за розміром, кольором, фасоном?

Ви можете повернути товар, який з якихось причин вам не підійшов, за умови збереження його товарного вигляду, упаковки, етикеток та товарної накладної.

Ми рекомендуємо приміряти та уважно оглянути товар, коли ви його отримаєте, не зриваючи етикеток. Повернення можливе протягом 14 днів з моменту покупки.

Зверніть увагу: при деяких акціях та спеціальних пропозиціях, можливе повернення тільки всіх товарів із замовлення.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Під належною якістю мається на увазі товар без ознак експлуатації з урахуванням збереження його товарного вигляду, етикеток та супровідних аксесуарів. Ці умови не поширюються на повернення через виявлення браку.

Щоб повернути товар, надішліть його посилкою разом з оригінальною упаковкою та товарною накладною, обов'язково додайте заповнену заяву про повернення.

Повернення товару у разі доставки службою “Нова пошта”

Будь ласка, при відправці товару через “Нова пошта” не вибирайте спосіб оплати "накладений платіж". Посилки, надіслані таким чином, будуть повернені відправнику.

Щоб прискорити процедуру повернення, будь ласка, повідомте нам номер товарно-транспортної накладної посилки з надісланим товаром по телефону або написавши нам на пошту.

Зберігайте документ із номером ТТН до отримання коштів.

Повернення придбаного товару в точці самовивезення або в момент доставки стилістом-консультантом інтернет-магазину Kameron (Київ) здійснюється в точці самовивезення, попередньо погодивши час візиту.

Для проведення повернення необхідно надати:

  • чек (товарну накладну)
  • товар та його повна комплектація, заводська упаковка
  • пристрій, за допомогою якого було здійснено оплату (банківська карта і т.д.)
  • документ, що підтверджує особу.

Зверніть увагу, відсутність товарної накладної та заповненої заяви ускладнює процес оформлення повернення та такі заявки розглядаються довше.

Заміна бракованого парфумерного товару

При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджено флакон), звертайтесь, будь ласка, електронною поштою info@kameron.ua або за номером телефону 044 334 31 74 (з 10:00 до 19:00 щодня), і наші співробітники вирішать проблему у найкоротші терміни.

Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку Ви можете вирішити з інтернет-магазином kameron.ua, але не з перевізником.

Хто оплачує пересилання товару при поверненні?

Витрати на відправку товару при поверненні ми беремо на себе. Вам не потрібно нічого оплачувати незалежно від способу передачі товару. При поверненні посилки за допомогою "Нова пошта" - виберіть оплату одержувачем.

Як я отримаю кошти за повернутий товар?

Повернення коштів здійснюється відповідно до способу оплати:

  • якщо оплата готівкою - повернення готівки
  • оплата банківською картою - повернення на банківську картку.

Якщо ви сплатили замовлення готівкою на відділенні “Нова пошта”, ви можете отримати кошти за допомогою переказу на банківську картку будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару;

Якщо ви оплатили замовлення банківською карткою у відділенні "Нова пошта", ви отримаєте кошти на картку одержувача замовлення протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.

Якщо ви оплатили замовлення банківською карткою на сайті ви отримаєте кошти на картку, з якою було здійснено оплату, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару

Зверніть увагу: повернення коштів можливе на банківську картку, зареєстровану на ПІБ, зазначені в замовленні, із зазначенням повних платіжних реквізитів банківського рахунку (ІПН/IBAN/номер картки). Запитати ці відомості можна у банку, клієнтом якого ви є.

Який товар не підлягає поверненню?

Ви можете повернути товари, які відповідають умовам, зазначеним у Законі України "Про захист прав споживачів".

Згідно з чинними нормами законодавства, визначені категорії товарів, включаючи парфумерно-косметичні вироби, рукавички, білизну, корсетні товари та панчішно-шкарпеткові вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну*.

Ми цінуємо свою репутацію. Всі товари, представлені в нашому магазині, оригінальні. Купуючи у нас, Ви гарантовано отримуєте справжній, високоякісний та безпечний товар, захищаючи себе від поганої якості та підробок.

*Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 .

У які терміни я можу повернути товар?

Терміни повернення регламентовані законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Залишилися питання?

Якщо ви бажаєте зв'язатися з нами, просто зателефонуйте за номером 044 334 31 74 або напишіть нам:

Залишилися питання?
Якщо ви бажаєте зв'язатися з нами, просто зателефонуйте за номером 044 334 31 74 або напишіть нам:
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми ознайомимося з питанням і дамо відповідь на електронну пошту в найближчий час.